Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

„Диета само за тийнейджъри“

За тийнейджърите, които се борят с храната, или за онези, които просто искат да си изработят здравословен и удовлетворяващ начин на хранене, тази книга е единственият избор. "Диета само за тийнейджъри" предлага на младите хора забавни, безопасни и стимулиращи предложения за отслабване и здравословен живот, като отчита, че докато стремежът да усъвършенстваш тялото си е много важен за здравето, то да се научиш да обичаш тялото си е много по-голямо постижение, което ще запазиш за цял живот!

Момичетата в пубертета са подложени на безмилостна кампания против доброто им самочувствие – телевизия, интернет и списания ги заливат с образи на „съвършенство”, а това „съвършенство” е неразривно свързано със слаба фигура. За съжаление проучванията показват, че само 14% от тийнейджърките са доволни от фигурата и килограмите си.

Повече от половината смятат, че трябва да отслабнат. А най-страшното е, че затлъстяването сред подрастващите се е увеличило три пъти само за последните десет години. Младите хора са жертви не само на ниско самочувствие и нарушения в хранителното поведение, но и на по-големи здравословни проблеми.

С „Диета само за тийнейджъри“ Кари Уайът и Барбара Шрьодер дават на юношите оръжията, с които да отговорят на атаката и да вземат правилни и самостоятелни решения за своето хранене. Книгата е написана в разговорен и свеж стил, но изпълнена с практически съвети и информация, която е задължително да се знае.

"Диета само за тийнейджъри" е пробив в диетичните режими, специално създадена, за да отговаря на нуждите и начина на живот на тийнейджърите.

Някои от основните елементи на тази диета са:

* препоръчителни 7-дневни диетични режими според различните калорийни нужди и възможности за съставяне на лично меню
* лесни рецепти и съвети за пазаруване в хранителни магазини, които вдъхновяват тийнейджърите да поемат храненето си в свои ръце
* пълна илюстрована програма с физически упражнения за улесняване на отслабването
* личен дневник на храненията за отбелязване на ежедневния напредък

назад ...

Пшеницата - маскираният убиец

Пшеницата - маскираният убиец
Уилям Дейвис

Знаете ли, че консумирането на две филийки пълнозърнест хляб може да увеличи кръвната ви захар много повече, отколкото това правят две лъжички бяла захар?

Провокативен здравен пътеводител за това как, като изключим пшеницата и тестените изделия, дори така наречените полезни пълнозърнести продукти от хранителния си режим, ще постигнем идеалното тегло, ще се избавим от нежеланите и нелицеприятни тлъстини и още по-важното - от широка гама здравословни проблеми!

прочети повече ...

Сокът също е вреден

Като се има предвид пороя от предупредителна информация за солените, мазни и сладки храни, може би си мислите, че изцяло естествените, неподправени плодови сокове биха компенсирали за нездравословната ви диета.

Но сега излиза, че дори тези напитки са вредни за нас.

Въпреки, че гледаме на тях като на здравословни алтернативи на газираните напитки, шейковете и плодовите сокове са всъщност "нова опасност" в борбата срещу затлъстяването, според диетолозите.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии