Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Weight Watchers при проблем като затлъстяването

Weight Watchers (означаващо следящи теглото си) е пътеводител за хора, страдащи от проблеми с теглото.

Програмата започва когато няколко приятели започват да се събират и да обсъждат най-добрите начини за сваляне на килограми.

През годините групата приятели се превръща в милиони мъже и жени по цял свят, които следват основната мантра на Weight Watchers.

Основна мантра?

Според тях диетата е само част от дългосрочното поддържане на теглото. Здравото тяло е резултат от здравословния начин на живот - който означава умствено, емоционално и физическо здраве.

Weight Watchers не казват на хората какво може и какво не може да ядат. Целта са не ограниченията, а да се помогне на хората да правят здравословен избор на храна и да ги подтикне към повече физическа активност. По този начин, променяйки навиците си, участниците свалят килограми безопасно и ги задържат.

Философията на Weight Watchers включва групови срещи, участниците в които да се мотивират, подкрепят и поощряват взаимно по пътя към успешното променяне на навиците си. За тези, които не могат да намерят подобни групи Weight Watchers са създали групи в сайта на организацията. Включването в него има месечна такса, която е до някъде разумна.

Какво може да ядете

Weight Watchers е гъвкав план, чийто разновидности дават възможност човек да намери най-подходящия за него начин да променя хранителните си навици. Оригиналният вариант на програмата е Flex планът. В това разклонение на програмата, участниците имат определен позволен брой точки на ден, а всяка храна има определена стойност в точки. Физическата активност има отрицателни стойности на точките и така с повече упражнеия можете и да хапвате повече, понеже така печелите точки.

Във флекс планът няма забранени храни, но трябва да спазвате броя точки, който ви е позволен.

Броят точки можете да определите сами, като отговорите на следните въпроси и сумирате точките.

1. Мъж или жена?

Жена - 2т.
Мъж - 8т.

2. На колко години сте?

17-26 - 4т.
27-37 - 3т.
38-47 - 2т.
48-58 - 1т.
над 58 - 0т.

3. Колко е теглото ви?
Добавете първите две цифри от теглото ви в паундове (1 kg = 2.20 паунда).
Например ако тежите 55 кг., това са 121 паунда. Добавяте 12. Ако теглото ви е под 100 паунда, добавяте само първата цифра, т. е. за 98 добавяте само 9.

4. Колко сте високи?

Под 155 см 0т.
От 155 до 178 см 1т.
над 178 см. 2т.

5. Как прекарвате предимно дните си от седмицата?

Седейки (професии като рецепционист, шофьор, служител в офис) - 0т.
От време на време седейки, но повече прави (продавачи, домакини, готвачи, учители) - 2т.
Ходейки през повечето време (сервитьори, пощальони, куриери) - 4т.
Извършвайки тежък физически труд през повечето време (медицински сестри, градинари, строители) - 6т.

Физическата активност се разделя на три нива - ниско, средно и високо. Те се определят на база процент от максималния пулс.

Максималният пулс се определя по следната формула:

Максимален пулс= 220 - възрастта ви.

Леката физическа активност е 40-54% от МП
Средната физическа активност е 55-69% от МП
Високата физическа активност е равна или повече от 70% от МП

Печеленето на точки с упражнения става на база на това колко тежите, колко време и с каква активност тренирате.

назад ...

Пшеницата - маскираният убиец

Пшеницата - маскираният убиец
Уилям Дейвис

Знаете ли, че консумирането на две филийки пълнозърнест хляб може да увеличи кръвната ви захар много повече, отколкото това правят две лъжички бяла захар?

Провокативен здравен пътеводител за това как, като изключим пшеницата и тестените изделия, дори така наречените полезни пълнозърнести продукти от хранителния си режим, ще постигнем идеалното тегло, ще се избавим от нежеланите и нелицеприятни тлъстини и още по-важното - от широка гама здравословни проблеми!

прочети повече ...

Сокът също е вреден

Като се има предвид пороя от предупредителна информация за солените, мазни и сладки храни, може би си мислите, че изцяло естествените, неподправени плодови сокове биха компенсирали за нездравословната ви диета.

Но сега излиза, че дори тези напитки са вредни за нас.

Въпреки, че гледаме на тях като на здравословни алтернативи на газираните напитки, шейковете и плодовите сокове са всъщност "нова опасност" в борбата срещу затлъстяването, според диетолозите.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии