Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Отслабване чрез "самохипноза"

Волята е от ключово значение за намаляване на теглото. Вашата воля може да прави чудеса чрез самохипноза.

Самохипнозата е взаимодействието между ума и тялото. Да инструктираме нашия ум да направи някакви неща е науката на хипнозата.

Хипноза включва хипнотизатора и вие самите. Самохипнозата е акт, където вие сам сте си хипнотизатор.

Това премахва зависимостта ви от някой друг за бързо намаляне на теглото. Самохипнозата е като програмиране на вашия ум да прави нещата, които искате. Самохипнозата за намаляване на теглото не е магия.

Вие няма да изгубите тегло само като ви хипнотизират. Вие ще трябва да установите контрол върху апетита и да правите ежедневно упражнения. Не забравяйте, че не трябва да умирате от глад. Старите навици се премахват трудно. Но те могат да бъдат променени, ако сме готови да го направим.

Самохипнозата е самопомощ да се отървем от натрупаните мазнини. Това съвсем не е бърз процес, така че резултатите не са незабавни. Ако имате вяра, само тогава можете да постигнете успех.

Мислете, че сте слаби и един ден ще бъдете слаби! Хипнотизирането ви помага да имате контрол върху вашата диета и да отивате да се упражнявате всеки ден. Нямате нужда от катастрофални диети и невероятно скъпи съоръжения за вашите упражнения.

Стъпки за oтслабване чрез самохипноза

Самохипнозата трябва да се извършва редовно, като отделяте по 15-20 минути всеки ден.

Стъпка 1: Легнете по гръб и затворете очите си. Отпуснете вашето тяло.
Стъпка 2: Не заспивайте! Будността е ключът към самохипнозата. Вдишайте дълбоко 3-4 пъти.
Стъпка 3: Отпуснете всичките части на тялото ви една по една. Започнете от ходилата или от главата. Отпуснете всяка една страна.
Стъпка 4: Нагласете часовника на тялото си на толкова минути, колкото искате да бъдете хипнотизирани.
Стъпка 5: Сега настройте себе си. Някои от внушенията са: Няма да преяждам, харесвам пресни плодове и зеленчуци, ще започна да се упражнявам редовно, няма да ям мазни храни, ще намаля много скоро теглото си. Не трябва да се задават повече от 10 команди наведнъж.
Стъпка 6: Легнете за 5 минути, като поемате дълбоко въздух и след това спрете упражняването.

Насоки за нещата, които трябва да следвате

- Приемете реалността, че сте с наднормено тегло.
- Заемете се с дейности, които ви се отдават
- Следвайте вашата диета и се упражнявайте ежедневно.
- Бъдете наясно какво и колко ядете.
- Правете сесиите на самохипноза на редовни интервали.
- Чувствайте се слаби и ще изглеждате така.
- Мотивирайте се да загубите от теглото си.
- Бъдете търпеливи относно загубата на тегло.

Въпреки, че загубата на тегло е трудно начинание, самохипнозата помага да се постигнат поставените цели. Умът ви притежава голяма сила, за да направите нещата както искате. Но трябва да имате положително отношение и да вярвате в себе си. Тази увереност ще ви помогне да отслабвате. Но ако не вярвате в самохипнозата и все още я практикувате, най-вероятно няма да забележите никакъв резултат.

Самохипнозата за намаляване на теглото е начин на обучение на тялото ви да се храни здравословно и да тренирате редовно. Нямате нужда от скъпи лекарства и операции. Тя е ефективен начин да остане във форма. Създайте си положително мислене и нагласа и вашето съзнание ще ви помогне да свалите от теглото си. Търпението е ключът към успеха. Запомнете, че хипнозата не е паранормално явление!

назад ...

Пшеницата - маскираният убиец

Пшеницата - маскираният убиец
Уилям Дейвис

Знаете ли, че консумирането на две филийки пълнозърнест хляб може да увеличи кръвната ви захар много повече, отколкото това правят две лъжички бяла захар?

Провокативен здравен пътеводител за това как, като изключим пшеницата и тестените изделия, дори така наречените полезни пълнозърнести продукти от хранителния си режим, ще постигнем идеалното тегло, ще се избавим от нежеланите и нелицеприятни тлъстини и още по-важното - от широка гама здравословни проблеми!

прочети повече ...

Сокът също е вреден

Като се има предвид пороя от предупредителна информация за солените, мазни и сладки храни, може би си мислите, че изцяло естествените, неподправени плодови сокове биха компенсирали за нездравословната ви диета.

Но сега излиза, че дори тези напитки са вредни за нас.

Въпреки, че гледаме на тях като на здравословни алтернативи на газираните напитки, шейковете и плодовите сокове са всъщност "нова опасност" в борбата срещу затлъстяването, според диетолозите.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии