Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

От хляб не се дебелее

Международен екип от експерти твърди, че хлябът всъщност не е толкова вреден за здравето и за теглото ни, колкото всички ние си мислим.

Връзката между консумацията на въглехидрати, гликемичния им индекс и телесното тегло не точно такава, каквато е тя в разбиранията на обществото.

Специалистите са категорични, че хлябът е храна, която допринася за по-добрия хранителен баланс, осигурявайки значителна част от въглехидратите, фибри, растителни мазнини,  минерали и витамини, необходими на организма.

Аминокиселините, съдържащи се в хляба са особено необходими на организма за изграждане на собствени белтъчини.

Хлебните изделия съдържат и  витамини от група В, които са от изключителна важност за  работата на мозъка и нервната система, както и за доброто състояние на кожата и лигавиците.

Според последни проучвания, хората, които консумират по-големи количества въглехидрати са по-стройни.

Специалистите обясняват това, с факта, че хлябът и тестените изделия са храни които се усвояват бавно от организма, създават усещане за ситост и не предизвикват рязко повишаване или понижаване на стойностите на кръвната захар.

Широко разпространената заблуда, че хлябът е враг на фигурата ни, е основната причина, първо той да бъде изключен при диета.Смята се, че белият хляб и изобщо тестените продукти, особено сладките са врагове на фигурата ни.

Диетолозите, обаче са категорични, че редуцирането на въглехидратите и протеините в диетата може да има краткотраен ефект. В дългосрочен план обаче, идеалното тегло се крие във високо въглехидратна, но бедна на мазнини диета.

назад ...

Пшеницата - маскираният убиец

Пшеницата - маскираният убиец
Уилям Дейвис

Знаете ли, че консумирането на две филийки пълнозърнест хляб може да увеличи кръвната ви захар много повече, отколкото това правят две лъжички бяла захар?

Провокативен здравен пътеводител за това как, като изключим пшеницата и тестените изделия, дори така наречените полезни пълнозърнести продукти от хранителния си режим, ще постигнем идеалното тегло, ще се избавим от нежеланите и нелицеприятни тлъстини и още по-важното - от широка гама здравословни проблеми!

прочети повече ...

Сокът също е вреден

Като се има предвид пороя от предупредителна информация за солените, мазни и сладки храни, може би си мислите, че изцяло естествените, неподправени плодови сокове биха компенсирали за нездравословната ви диета.

Но сега излиза, че дори тези напитки са вредни за нас.

Въпреки, че гледаме на тях като на здравословни алтернативи на газираните напитки, шейковете и плодовите сокове са всъщност "нова опасност" в борбата срещу затлъстяването, според диетолозите.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии