Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

3 съвета за отслабване, които може би не знаете

Ако отслабването е битка, то като всяка битка има своите падения и върхове, а поддържането на постигнатото тегло може да се сравни с катерене по пресечена местност.

Има някой неща, които си мислим за отслабването, които са коренно грешни. Хубавото е, че има няколко изпитни от времето стратегии за отслабване, които могат да ви помогнат да отслабнете и да запазите теглото си.

Диетичен съвет 1

Отслабването няма да реши всичките ви проблеми

Мислим си, че ако упражняваме контрол върху нещо толкова крехко като теглото си, ще сме господари на всичко в живота си и всичко останало ще си отиде на мястото. Според проучванията 85% от хората, които се стремят към отслабване имат сериозни проблеми с брака или в работата си и смятат, че отслабването ще бъде това, което, като с магическа пръчка, ще ги реши. Изпълнението на физическо предизвикателство е много по-лесно от упражняването на емоционален контрол. Запитайте се защо е важно за вас да бъдете слаби. Дали искате да сте по-здрави, да сте по-харесвани. Но веднъж постигнали целта си, ще останете разочаровани – да сте по-слаби не означава да сте
по-щастливи.

Диетичен съвет 2

Не можете да ядете както преди

Проучванията показват, че повечето хора с нормално тегло, които не са облагодетелствани от гените си да не напълняват, се вслушват в телата си. Това означава, че както по време на отслабването, така и след това не можете да ядете както преди, защото организмът ви има нови изисквания. Ако не спазвате тези изисквания теглото ви ще се възвърне и ефектът от диетата за отслабване ще бъде нулев. След отслабването хормоните в тялото имат нужда от около 6 месеца, за да се нагодят и да започнат да работят в новия режим. До тогава е нужно да пресмятате калориите, за да избегнете напълняване.

Диетичен съвет 3

Предишният ви тренировъчен план може би вече не е ефективен

Проучванията сочат, че хората решени да отслабнат и имащи разнообразен тренировъчен план успяват по-често да отслабнат, от тези придържащи се към едни и същи тренировки за дълъг период от време. Промените в упражненията раздвижват и развиват нови групи мускули и освежават. След като тялото ви свикне с дадена програма, с всеки път ,когато ги изпълнявате организмът ви изисква все по-малко енергия, за да ги изпълни и стигате до платото на диетата си за отслабване. Изграждането на мускулите повишава метаболизма, а от там и изгарянето на калориите.

назад ...

Пшеницата - маскираният убиец

Пшеницата - маскираният убиец
Уилям Дейвис

Знаете ли, че консумирането на две филийки пълнозърнест хляб може да увеличи кръвната ви захар много повече, отколкото това правят две лъжички бяла захар?

Провокативен здравен пътеводител за това как, като изключим пшеницата и тестените изделия, дори така наречените полезни пълнозърнести продукти от хранителния си режим, ще постигнем идеалното тегло, ще се избавим от нежеланите и нелицеприятни тлъстини и още по-важното - от широка гама здравословни проблеми!

прочети повече ...

Сокът също е вреден

Като се има предвид пороя от предупредителна информация за солените, мазни и сладки храни, може би си мислите, че изцяло естествените, неподправени плодови сокове биха компенсирали за нездравословната ви диета.

Но сега излиза, че дори тези напитки са вредни за нас.

Въпреки, че гледаме на тях като на здравословни алтернативи на газираните напитки, шейковете и плодовите сокове са всъщност "нова опасност" в борбата срещу затлъстяването, според диетолозите.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии